Tutvustus

Uhiuus Honda CR-V Hybrid.

i-MMD elektrimootoriga ja generaatoriga süsteemi kasutades oleme valmistanud oma esimese seeriatootmises oleva Euroopas müüdava hübriid-linnamaasturi, mida esindab uhiuus Honda CR-V. See uus esmaklassilise kvaliteedi, mitmekülgsuse ja oma klassi parima ruumikuse poolest tuntud CR-V, mis on ehitatud Atkinsoni tsükliga 2,0-liitrise bensiinimootori ja meie ainulaadse hübriidajami ümber, viib teid palju vähema eest palju lähemale järgmise horisondini … ja kaugemalegi.

 

See mõtleb ise.

Süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) otsustab automaatselt, kuidas kasutada bensiini ja elektrienergiat kõige tõhusamalt, mis tähendab, et juht ei pea kolme saadaoleva sõidurežiimi (elektri-, hübriid- ja bensiinirežiimi) vahel ise valima.

Enamikus linnasõidu olukordades liigub sõiduk hübriid- ja elektrirežiimis, et tagada optimaalne tõhusus.

Kuidas töötab hübriidauto elektrirežiimis?

Elektrirežiimis kasutab veomootor ainult akude jõudu, mis tagab ülivaikse nullheitmega sõidu.

Kuidas hübriidrežiim töötab?

Hübriidrežiimis käitatakse bensiinimootori abil generaatorit, mis edastab sõiduks vajaliku energia veomootorile, ülejääv energia aga kasutatakse ära akude laadimiseks.

Kuidas töötab hübriidauto bensiinimootori režiimis?

Bensiinimootori režiimis käitatakse veorattaid bensiinimootori kaudu, vajaduse korral pakub elektrimootor hetkelist lisavõimsust möödasõitudeks.

Kõik need Honda hübriidi täiustatud osad loovad täiesti uue sõiduelamuse.

Mootorgeneraatorid ja ajamid

Suure auto hea kiirenduse tagamiseks peavad mootorid olema võimsad ja kompaktsed. Generaator toodab elektrit, mis salvestatakse akusse.

Aktinsoni tsükliga VTEC mootor

Tipptehnoloogilised lahendused, sh VTEC, tagavad väikese kütusekulu ning toodavad elektrienergiat.

Liitium-ioonaku

Hübriidautode erinevate põlvkondade jooksul on aku jõudlus Honda täiustatud tehnoloogia kaudu edasi arenenud. Honda akud suudavad salvestada rohkem elektrit ning laadimis- ja tühjenemiskaod on väikesed.

Mootoriga ühendatud sidur

Mootori peamine eesmärk on toota elektrit, tavaliselt suure kiirusega sõitmisel, kui see on tõhusam. Samuti kannab kompaktne, mootoriga ühendatud sidur mootori edastatud võimsuse üle ratastele, et tagada ökonoomne sõit.

Võimsuse juhtseade PCU (Power Control Unit)

PCU juhib kahte mootorit ja hajutab tohutu hulga elektrienergia tootmisel tekkinud soojust tõhusamalt.

Galerii

Värvivalik

  • Platinum White Pearl
  • Lunar Silver Metallic
  • Modern Steel Metallic
  • Crystal Black Pearl
  • Cosmic Blue Metallic
  • Rallye Red
  • Premium Crystal Red Metallic
  • Premium Agate Brown Pearl
  • Platinum White Pearl

    Platinum White Pearl
  • Lunar Silver Metallic

    Lunar Silver Metallic
  • Modern Steel Metallic

    Modern Steel Metallic
  • Crystal Black Pearl

    Crystal Black Pearl
  • Cosmic Blue Metallic

    Cosmic Blue Metallic
  • Rallye Red

    Rallye Red
  • Premium Crystal Red Metallic

    Premium Crystal Red Metallic
  • Premium Agate Brown Pearl

    Premium Agate Brown Pearl

KOLME ERINEVA ASETUSEGA KESKKONSOOL


Keskkonsooli aluse saab asetada eesmisse või tagumisse asendisse, et kasutada esiistmete vahel olevat panipaika mitmekülgselt.

VAATA HONDA CR-V HYBRIDI LÄHEMALT


See jõuline ja sportlik linnamaastur on valmis tegudeks igast vaatenurgast, nii seest kui ka väljast.

TIPPKLASSI HÜBRIID


Vaata üle Honda CR-V Hybridi stiilipakett ja individuaalsed lisad, millega saad oma Honda viia järgmisele tasemele.

KOLME REŽIIMI TÕHUSUS


CR-V valib sujuvalt sobiva sõidurežiimi.
  • Eesmises asendis katab nutitelefoni alus peamise panipaiga, suurendades turvalisust.

  • Tagumises asendis hoiab alus väiksemad asjad eraldatuna, kuid võimaldab juurde pääseda ka suuremale panipaigale allpool.

  • Kui alus on eest ära pandud, on panipaigas küllalt ruumi suuremate asjade jaoks.

  • Külgvaade

    Jõulised rattakoopad, mille juurde kuuluvad lühike sportlik ülend ja valuveljed, rõhutavad CR-V julget hoiakut ja olemust.

  • Eestvaade

    Süsteem Active Shutter Grille täiustab aerodünaamikat ning teeb CR-V vaiksemaks ja mugavamaks.

  • Tagantvaade

    Tagaluugil olev spoiler vähendab õhukeeriseid, mis omakorda vähendab tuuletakistust. See tähendab, et ei teki kõmisevat efekti, mis mõnikord linnamaasturitel esineb.

  • Laiem vaade

    Piki salongi esiosa jookseb kauni õmblusega pehme paneel. CR-V Hybridi juures on tähtsal kohal elegantsus ja mugavus.

  • Rohkem ruumi

    Teise rea istmeid saab ühe nupuvajutusega kokku klappida, et teha asjade paigutamine 1600-liitrisesse pakiruumi (maksimaalne maht) lihtsamaks. See on lausa hämmastav, mis CR-V Hybridi ära mahub.

  • Stiilipakett

    See pakett suurendab kerevärvi varjundeid auto alumisel küljel. Pakett sisaldab kerevärvi eesmist alumist kaunistust, tagumist alumist kaunistust ja külgmisi alumisi kaunistusi.

  • Väljalasketoru ots

    Väljalasketoru roostevabast terasest ots lisab autole stiili. See lisatarvik on saadaval ainult CR-V Hybridi jaoks.

  • Salongipaneelid

    Need kvaliteetsed kergelt hõbedased paneelid annavad Sinu CR-V-le stiilse moodsa välimuse. Pakett sisaldab eesmisi armatuurlaua paneele, keskkonsooli paneele ning esi- ja tagauste paneele.

  • CR-V elektrirežiimis

    Annab autole sportlikuma ilme. Saadaval kerega ühes toonis.

  • CR-V hübriidrežiimis

    Hübriidrežiimis kombineeritakse bensiini- ja elektrimootorit, et tagada optimaalne võimsus ja säästlikkus, nt liikumise ajal kiirendamisel.

  • CR-V bensiinirežiimis

    Bensiinimootorit kasutatakse suurematel kiirustel sõitmisel.