Tutvustus
Uhiuus Honda CR-V Hybrid.
i-MMD elektrimootoriga ja generaatoriga süsteemi kasutades oleme valmistanud oma esimese seeriatootmises oleva Euroopas müüdava hübriid-linnamaasturi, mida esindab uhiuus Honda CR-V. See uus esmaklassilise kvaliteedi, mitmekülgsuse ja oma klassi parima ruumikuse poolest tuntud CR-V, mis on ehitatud Atkinsoni tsükliga 2,0-liitrise bensiinimootori ja meie ainulaadse hübriidajami ümber, viib teid palju vähema eest palju lähemale järgmise horisondini … ja kaugemalegi.
See mõtleb ise.
Süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) otsustab automaatselt, kuidas kasutada bensiini ja elektrienergiat kõige tõhusamalt, mis tähendab, et juht ei pea kolme saadaoleva sõidurežiimi (elektri-, hübriid- ja bensiinirežiimi) vahel ise valima.
Enamikus linnasõidu olukordades liigub sõiduk hübriid- ja elektrirežiimis, et tagada optimaalne tõhusus.
Kuidas töötab hübriidauto elektrirežiimis?
Elektrirežiimis kasutab veomootor ainult akude jõudu, mis tagab ülivaikse nullheitmega sõidu.
Kuidas hübriidrežiim töötab?
Hübriidrežiimis käitatakse bensiinimootori abil generaatorit, mis edastab sõiduks vajaliku energia veomootorile, ülejääv energia aga kasutatakse ära akude laadimiseks.
Kuidas töötab hübriidauto bensiinimootori režiimis?
Bensiinimootori režiimis käitatakse veorattaid bensiinimootori kaudu, vajaduse korral pakub elektrimootor hetkelist lisavõimsust möödasõitudeks.
Kõik need Honda hübriidi täiustatud osad loovad täiesti uue sõiduelamuse.
Mootorgeneraatorid ja ajamid
Suure auto hea kiirenduse tagamiseks peavad mootorid olema võimsad ja kompaktsed. Generaator toodab elektrit, mis salvestatakse akusse.
Aktinsoni tsükliga VTEC mootor
Tipptehnoloogilised lahendused, sh VTEC, tagavad väikese kütusekulu ning toodavad elektrienergiat.
Liitium-ioonaku
Hübriidautode erinevate põlvkondade jooksul on aku jõudlus Honda täiustatud tehnoloogia kaudu edasi arenenud. Honda akud suudavad salvestada rohkem elektrit ning laadimis- ja tühjenemiskaod on väikesed.
Mootoriga ühendatud sidur
Mootori peamine eesmärk on toota elektrit, tavaliselt suure kiirusega sõitmisel, kui see on tõhusam. Samuti kannab kompaktne, mootoriga ühendatud sidur mootori edastatud võimsuse üle ratastele, et tagada ökonoomne sõit.
Võimsuse juhtseade PCU (Power Control Unit)
PCU juhib kahte mootorit ja hajutab tohutu hulga elektrienergia tootmisel tekkinud soojust tõhusamalt.
Galerii